Στόχος της ενότητας αυτής είναι η άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών, προσφέροντας τη δυνατότητα πρόσβασης "Επίπεδου Α" και "Επίπεδου Β" μέσω του συστήματος σε διάφορες υπηρεσίες του Δήμου.
Κάθε Πολίτης, επιλέγοντας μία υπηρεσία από το μενού Για Πολίτες ή Για Επιχειρήσεις, έχει πρόσβαση στις αιτήσεις που πρέπει να συμπληρώσει και στα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσει στην υπηρεσία του Δήμου. Επίσης μπορεί να αιτηθεί ηλεκτρονικά μία από τις διαθέσιμες υπηρεσίες μας επιλέγοντας το Αιτήματα & Παράπονα .
Οι Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες που προσφέρουμε μέσω της πύλης μας:
Τα αναφερόμενα επίπεδα πιστοποίησης ταυτότητας είναι:
Η πιστοποίηση ταυτότητας Επιπέδου Α, γίνεται από τον ίδιο τον πολίτη με την απλή καταχώρηση προσωπικών στοιχείων στο σύστημα ή με κωδικούς gmail, ή facebook.
Η είσοδός τους στο σύστημα είναι ελεγχομένη και γίνεται με την χρήση «ονόματος χρήστη» (username) και «συνθηματικού» (password) που οι ίδιοι ορίζουν.
Μετά την επιτυχή εισαγωγή στο σύστημα, κάθε χρήστης Επιπέδου Α έχει δικαίωμα υποβολής αιτήματος.
Η πιστοποίηση ταυτότητας Επιπέδου Β, γίνεται με την προσωπική παρουσία του Πολίτη στην Αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου (Γραφείο 4 - Οικονομική Υπηρεσία - Λότζια) και με την επίδειξη της Αστυνομικής Ταυτότητας ή του Διαβατηρίου του ή με κωδικούς taxisnet.
Η είσοδός του στο σύστημα είναι ελεγχομένη και γίνεται με την χρήση «ονόματος χρήστη» (username) και «συνθηματικού» (password).
Κάθε πιστοποιημένος χρήστης Επιπέδου Β έχει δικαίωμα πρόσβασης σε προσωπικά δεδομένα όπως π.χ. πιστοποιητικά, ληξιαρχικές πράξεις, οικονομικές οφειλές, κλήσεις, εκκρεμότητες κτλ. και πληρωμή των οφειλών του από το χώρο του.
Ο πολίτης παραλαμβάνει τα αποτελέσματα των αιτημάτων του (πιστοποιητικά, ληξιαρχικές πράξεις κλπ) ηλεκτρονικά στη σελίδα https://www.heraklion.gr/my-requests.html χρησιμοποιώντας τους κωδικούς με τους οποίους υπέβαλε την αίτηση.