ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ηράκλειο 29-06-2018
Δυο ακόμα σημαντικές διακρίσεις απέσπασε ο Δήμος Ηρακλείου για την πολιτική του όσον αφορά στον αθλητισμό. Συγκεκριμένα, στα «Sports Marketing Awards 2018», ο Δήμος, η Ανάπτυξη Αθλητισμού Ηρακλείου ΑΕ ΟΤΑ και ο ΔΟΠΑΦΜΑΗ κέρδισαν το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία «Γήπεδα / Στάδια / Αθλητικές εγκαταστάσεις» για την αξιοποίηση ολυμπιακής εγκατάστασης από την τοπική αυτοδιοίκηση προς όφελος της τοπικής κοινωνίας ,οικονομίας και του αθλητισμού, καθώς και το ασημένιο στην «Sports Events / Branded Events» για τη μύηση μαθητών σε ολυμπιακά και παραολυμπιακά αθλήματα , τη φυσική δραστηριότητα και την υγεία.
Τα Sports Marketing Awards διοργανώνει το περιοδικό «Marketing Week» και την κριτική επιτροπή απαρτίζουν σημαντικές προσωπικότητες του αθλητισμού και του marketing, με επικεφαλής τον παλαίμαχο διεθνή μπασκετμπολίστα Θοδωρή Παπαλουκά.
Η φετινή τελετή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27 Ιουνίου, στον πολυχώρο τέχνης και πολιτισμού «Gazarte», στην Αθήνα. Εκεί παρευρέθηκε ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Κώστας Βαρδαβάς για να παραλάβει τα βραβεία.
Στις δηλώσεις του τόνισε: «Οι συνεχείς τιμητικές διακρίσεις για τον Δήμο Ηρακλείου επιβεβαιώνουν ότι, με την καθοδήγηση του Δημάρχου Βασίλη Λαμπρινού, κινούμαστε σταθερά στην σωστή κατεύθυνση και στον τομέα του αθλητισμού.
Η αξιοποίηση του Παγκρητίου Σταδίου προς όφελος της κοινωνίας είναι μια διαρκής και επίμοχθη προσπάθεια, την οποία έχουμε επωμιστεί μόνοι μας ως δημοτική αρχή, δίχως την βοήθεια της Πολιτείας. Παρά τις δυσκολίες όμως και χάρις στην σκληρή και μεθοδική δουλειά των στελεχών της Α.Α.Η, αυτή η προσπάθεια αποδίδει καρπούς. Το χρυσό μετάλλιο είναι κυρίως δικό τους
Επίσης, είμαστε υπερήφανοι για τα προγράμματα μαζικού αθλητισμού που υλοποιούμε και ειδικά εκείνα που απευθύνονται σε παιδιά. Η βράβευση στη συγκεκριμένη κατηγορία μας ικανοποίησε ιδιαίτερα, και εμάς και τους ανθρώπους του ΔΟΠΑΦΜΑΗ που έχουν συνεισφέρει καταλυτικά στην επιτυχία αυτών των προγραμμάτων».