inner image

Σεμινάριο «Διαχείριση και είσπραξη οφειλών πελατών» από το Επιμελητήριο Ηρακλείου

ΚΕΚ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

  11 – 12- 2013

                                        ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Διαχείριση και είσπραξη οφειλών πελατών»

 

Απευθύνεται: σε επιχειρηματίες & στελέχη εταιρειών, Διοίκησης, Λογιστηρίου, Εισπράκτορες & Πωλητές- Οδηγοί που δυσκολεύονται να εισπράξουν τα Πιστωτικά Υπόλοιπα των πελατών τους (ληξιπρόθεσμες οφειλές).  

Σκοπός: είναι η δραστική μείωση των Ληξιπρόθεσμων Πελατών σας, μέσω της κατανόησης των μηχανισμών καθυστέρησης, εξοικείωσης και χρήσης όλων των νόμιμων διαπραγματευτικών μέσων «πίεσης». Η διατήρηση της ταμειακής τους ροής, μέσα από την επιλογή και διατήρηση πελατών που αξίζουν την εμπιστοσύνη τους.

Ενότητες σεμιναρίου

  • Διατήρηση Καλών σχέσεων με Πελάτες-Οφειλέτες. Στερεότυπα και αναστολές. Αξιοπρεπείς – πειστικοί διάλογοι.
  • Τακτικές Εισπράξεων. Στάδια ολοκληρωμένης διεκδίκησης.
  • Χειρισμός δικαιολογιών, προφάσεων, ή αντιρρήσεων.
  • Διαμόρφωση & Τήρηση πλάνου τακτικών ενεργειών. Τήρηση αρχείου.
  • Τα Νομικά σας όρια και η προσφυγή σε υπηρεσίες Τρίτων.
  • Καθιέρωση Πιστωτικής πολιτικής
  • Ομαδικές Ασκήσεις – Πρακτική εφαρμογή Τεχνικών

Πολιτική Χρήσης Cookies

Το site heraklion.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. Πολιτική Χρήσης Cookies

CLOSE